Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emma Lindqvist - 6 januari 2011 15:03

Ett nytt år, igen. Nu får man se till att göra det bästa av detta året.


På nyårsafton förlovade vi oss, jättemysigt! Jag är så kääär! <3


Detta året ska jag försöka ta tag i träningen på allvar. Jag måste försöka hålla detta, eftersom jag mår dåligt över att jag gått upp i vikt igen. Förra sommaren hade jag gått ner en massa, men nu har jag snart gått upp allt igen. Jag ska ta tag i detta på riktigt nu.

Är ute i skogen med hunden och går, och har börjat träna lite hemma nu, ska försöka göra detta ofta nu. Det är skönt, man känner en skön känsla när man gjort det, man känner sig duktig.

Har börjat äta nyttigare, och mindre. All skräpmat sätter sig direkt på fläsket, inte bra! Det är ett steg i min viktminskningsförsök.


Livet känns rätt okej just nu, har min älskade pojkvän och min älskade sambo. Jag mår så bra när jag får spendera mina dagar med dom. Om allt annat som grämer mig hade löst sig också så hade allt varit toppen! Men det kommer väl så småningom.


Gör det bästa av 2011!



Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards