Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Going under...

Av Emma Lindqvist - 13 juni 2011 09:21

Fan, hur kan man va så dum? Jag är verkligen en riktigt jävla idiot!


Jag har gjort slut med Mickey nu, det är snart två veckor sen. Från början kändes det riktigt skönt, men nu vet jag inte riktigt längre. Jag känner hur ensamheten kryper på allt för ofta, och jag undrar hela tiden om det var fel beslut?

Jag hade det kanske bra egentligen, kanske har jag aldrig haft det bättre?

Nu känns allt åt helvete, jag vill bara gå under jorden och aldrig komma tillbaka, Jag vill också vara kär och ha någon vid min sida alltid. Mickey var den jag trodde jag skulle leva mitt liv med, men till slut orkade jag bara inte med det längre. Jag orkar inte vara någon morsa till min pojkvän, det funkar inte.


Jag älskar honom fortfarande, det känner jag nu. Jag vill inte älska honom, det hade varit lättare om jag inte hade gjort det. All skit han har slängt i ansiktet på mig, alla hot jag har fått om att jag ska få ett helvete och få stryk, ändå vill jag tillbaka tror jag. Han har visat en sida jag inte trodde han hade, en sida jag verkligen inte gillar, men ändå vill jag tillbaka till det vi hade.


Jag måste sluta tänka så mycket på allt, måste försöka slappna av för en gång skull. Jag kommer aldrig kunna ha en pojkvän igen annars, jag vill också vara lycklig, jag vill också bilda familj och ha det underbart. Det är nog därför jag är ledsen nu. För att jag hade en fin familj, men sumpade det. Varför ska jag alltid vara så dum i huvudet?


Allt är mitt eget fel, jag hoppas bara att jag kan ändra på mig, annars kommer jag bli ensam resten av livet...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Lindqvist - 16 oktober 2011 09:34

En ny värld har nu öppnat sig för mig, och jag hoppas att jag kan hålla mig fast vid denna fantastiska möjlighet till ett underbart liv tillsammans med någon som verkligen älskar mig!   Jag har nu fått en egen lägenhet i Landskrona, och även en s...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 20:25

Hela dagen har jag fällt tårar. Jag förstår inte riktigt hur jag kan gråta så mycket, men nu när jag är själv tänker jag väldigt mycket. Tänker på hur mycket jag saknar kärlek, saknar G, saknar mamma. Det är dom två jag har tänkt på hela dagen, hur...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 13:36

Man inser inte vad man hade förrän allt är borta... Jie nesuvokia, ką turėjo, kol viskas dingo   Ja, jag tror nog att jag har mer känslor för Mr G än vad jag själv velat inse. Nu när han är borta, saknar jag honom mer än någonsin. Ja...

Av Emma Lindqvist - 29 augusti 2011 18:01

Ja, jag har ju träffat en annan kille nu ett tag, som jag tycker mycket om, men vi kommer inte riktigt överens om vad som är rätt och fel i ett förhållande. Han vill bara vara tillsammans hela tiden, och förstår inte min kärlek till mina vänner. Han ...

Av Emma Lindqvist - 26 augusti 2011 08:00

Man kanske skulle skriva lite om mamma, tänka till lite och skriva ner lite minnen av henne och bara minnas?   När jag var liten, yngre än 9 år, kommer jag inte ihåg så väldigt mycket mer än att jag var hos henne varannan helg och att vi ofta var...

Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards