Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Lindqvist - 10 februari 2011 10:08

Kärlek handlar inte bara om känslor, det är också handling. Man måste alltid göra det som är bäst för den man älskar!


Just nu är det precis det jag gör. Jag gör allt för den jag älskar.

Eftersom hans pappa klantat till det och inte verkar göra något åt det, så gör jag det.

Eftersom Mickey inte riktigt vet hur man löser det, så gör jag det, eftersom jag älskar honom. Man måste hjälpas åt med saker och ting. När det gäller att ringa myndigheter och förklara och fråga saker så är jag mer lämpad för det än han. Så självklart hjälper jag honom med det, så som han hjälper mig med andra saker.


Det är så det ska vara i ett förhållande, det handlar om ge och ta. Så är det med allt här i livet. Man ska ge det man önskar att få tillbaka. Men man ska inte ge bara för att få. Man ska ge för att man vill hjälpa andra, och får man någonting tillbaka, är det bara en bonus.


Trots att vi nu lever i ett liv fullt av kaos och kriser, så är jag ändå positiv. Jag vet inte varför, men jag kan ändå se en ljusning i det hela. Trots att jag vet att vi kommer vara fattigare än någonsin denna månaden efter löning, så tror jag ändå att allt kommer bli bra nästa månad.

Jag brukar alltid vara så deprimerad, men just idag så känns det som att allting kommer ordna sig.


Efter varje uppförsbacke med motvind, kommer det alltid en nerförsbacke och medvind!

Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards