Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Lindqvist - 9 mars 2011 08:53

Äntligen, vi har fått en lägenhet, skriver kontrakt idag! Jag är så glad just nu!


Detta är början på vårt nya liv tillsammans, mitt och Mickeys. Jag älskar honom över allt annat, och att få något eget gör mig till världens lyckligaste!

Nu är det snart bara jag och han, vi gör vad vi vill, utan att behöva anpassa oss till andra. Slippa vara rädd att bli utslängd av nån jävla hagga, som tror att hon styr världen. Nu är det bara jag och Mickey!


Allt verkar lösa sig nu, ska börja jobba den 21:e, tydligen ska jag vara lite "miniboss" över gänget jag ska jobba med, det var kul att få ett sånt förtroende innan dom ens sett mig jobba. Spännande, men också ganska skräckfyllt, jag vet inte riktigt om jag klarar av att bossa över folk jag inte känner. Men tydligen verkade jag mest lämpad för det, och då ska jag visa att jag kan också.


Jag älskar livet för tillfället, allt går precis som jag vill!


Av Emma Lindqvist - 2 mars 2011 09:52

Familj, vad är det?


Vissa vet inte att man borde ta hand om dom som man kallar familj. Familj är tydligen något man kan göra sig av med när man vill, men när man sen behöver hjälp, förväntar dom sig att man ska finnas kvar och ställa upp.


Men nu är det slut, aldrig mer. Ska aldrig lita på folk som säger att dom är ens familj. Jimmie, Polle, Monika, ni kan alla dra åt helvete!


Hur fan kan man slänga ut sin egen son?! Det är för mig helt ofattbart!

Hur kan man se till så ens egen son hamnar hos Kronofogden?

Allt är för mig en gåta...


Jag hoppas på lägenheten i Landskrona imorn, hoppas att vi kommer ifrån dessa idiotiska människor, och att detta blir en nystart för vårt liv nu, mitt och Mickeys.


Jag älskar honom över allt annat, jag gör allt som står i min makt för att få vara med honom, även om det kräver att hårdhandskarna kommer på.


Mickey, du är mitt liv, du är mitt allt!

ÄLSKAR DIG! <3


Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards