Alla inlägg under september 2010

Av Emma Lindqvist - 15 september 2010 13:43

Mer än två månader i Helsingborg oxh allt känns underbart!


Efter bilolyckan har allt varit lite upp och ner, ångest blandat med underbara händelser. Bland annat har Jimmie och Robbins mamma tagit hand om mig jävligt mycket, hon har blivit som en fostermor till mig. Hon ställer upp när det behövs, hon finns för mig som ingen annan gjort efter mamma dog.

Jimmie och Robbin har blivit som mina syskon, och har även fått en plats på min arm. Det är mysigt med syskon, även om man bråkar ibland, men det hör ju till.


Efter att fått så bra kontakt med familjen Lager, träffade jag även min älskade pojkvän, Mickey, som jag älskar väldigt mycket. Han är den underbaraste, sötaste, finaste kille jag någonsin har träffat, och han vet verkligen hur man behandlar en tjej. Har aldrig träffat någon så underbar som honom.

Jag älskar honom väldigt mycket!





Vi har sagt upp våran lägenhet i Gunnarstorp, för att flytta in till stan, på Dalhem, i mamma Monikas lägenhet, eftersom hon flyttat ut till Mickeys pappa, som hon är tillsammans med.

Ska bli spännande att flytta in till stan, att få se stadslivet och slippa bo på landet. 


Ekonomin kunde dock varit bättre, försöker bli av med alla gamla skulder, men så fort man löst ett problem, kommer det alltid nya.

Skulle få pengar för min krockade bil och blev överlycklig, då jag tänkt att betala av två av de största skulderna. Men då var det mer än att bara skicka in kontonummer, då skulle reg.papper in och bilen ska TFF ta hand om. Då måste man se till så allt står rätt till med allt, innan pengarna kommer in. Hoppas dock att allt det löser sig, så mina skulder försvinner snart!


Annars flyter livet på, dock hade inte ett jobb suttit helt fel.

Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards