Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Mitt liv del 4

Av Emma Lindqvist - 29 augusti 2011 18:01

Ja, jag har ju träffat en annan kille nu ett tag, som jag tycker mycket om, men vi kommer inte riktigt överens om vad som är rätt och fel i ett förhållande. Han vill bara vara tillsammans hela tiden, och förstår inte min kärlek till mina vänner. Han har börjat förstå att det är såhär jag vill leva mitt liv, och vi försöker kompromissa. Jag är dock inte riktigt säker på om det är honom jag vill vara med. Jag vill inte göra fler misstag, jag vill bara hitta den rätta och leva ett bra och lyckligt liv. Därför har jag sagt att jag behöver tid för mig själv, jag behöver komma på vad jag vill. Men jag behöver även tid för mig själv, hitta mig själv, ta hand om mig själv, leva ett tag själv.


Jag har också träffat Mickey igen några gånger, saknar honom, men samtidigt inte. Jag vet inte riktigt om jag älskar honom längre, eller om jag bara känner mig trygg med honom. Vi har underbart mysigt ihop, han vill gärna ta hand om mig och göra allt för att få tillbaka mig. Vi var ute på restaurang igår, vilket var riktigt trevligt, men jag vet dock inte om jag älskar honom längre.


När jag är med Mickey tänker jag på den Mr G, när jag är med G tänker jag på Mickey.


Egentligen skulle jag nog strunta i båda, men jag älskar dom båda. Eller om det kanske bara är känslan av trygghet jag känner mig bra med. Båda är riktigt underbara, båda gör allt för att jag ska må bra. Dock finns det fel å brister med alla, så även dom två.


Jag ska försöka ta lite tid för mig själv nu, eftersom Mr G åkt hem, och kommer vara borta i två-fyra veckor, och vi kommer inte ses, knappt höras av heller.

Kanske är denna ensamtid nyttig för mig, och jag hoppas att jag kommer fram till något vettigt under denna tiden.


Jag har i alla fall fått en lägenhet, och skrivit kontrakt idag. Hoppas på att få flytta in snart också och börja ett nytt liv, få en nystart med endast mig själv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Lindqvist - 16 oktober 2011 09:34

En ny värld har nu öppnat sig för mig, och jag hoppas att jag kan hålla mig fast vid denna fantastiska möjlighet till ett underbart liv tillsammans med någon som verkligen älskar mig!   Jag har nu fått en egen lägenhet i Landskrona, och även en s...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 20:25

Hela dagen har jag fällt tårar. Jag förstår inte riktigt hur jag kan gråta så mycket, men nu när jag är själv tänker jag väldigt mycket. Tänker på hur mycket jag saknar kärlek, saknar G, saknar mamma. Det är dom två jag har tänkt på hela dagen, hur...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 13:36

Man inser inte vad man hade förrän allt är borta... Jie nesuvokia, ką turėjo, kol viskas dingo   Ja, jag tror nog att jag har mer känslor för Mr G än vad jag själv velat inse. Nu när han är borta, saknar jag honom mer än någonsin. Ja...

Av Emma Lindqvist - 26 augusti 2011 08:00

Man kanske skulle skriva lite om mamma, tänka till lite och skriva ner lite minnen av henne och bara minnas?   När jag var liten, yngre än 9 år, kommer jag inte ihåg så väldigt mycket mer än att jag var hos henne varannan helg och att vi ofta var...

Av Emma Lindqvist - 25 augusti 2011 22:41

Ja, jag tänkte mig egentligen att skriva lite ofta, för att kanske få lite ångest ur kroppen. Men det har inte blivit något mer sen sist, men eftersom jag börjar känna ångesten krypa på igen, så är det nog dags nu.   Ja, kärleken till att börja m...

Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards