Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Är det det här som kallas kärlek?

Av Emma Lindqvist - 3 augusti 2011 17:38

Det finns hål i mitt hjärta som aldrig kommer läka, hål som du orsakat.
Trodde aldrig jag skulle träffa någon som kunde vara så elak och svinig, men du motbevisade mig igen.
Snälla, gör min en tjänst, säg aldrig att du älskar mig igen.... </3

Hur kan allt bli kaos av ett enda misstag? Hur kan ett enda misstag förstöra hela ens liv?
Jag förstår inte, ibland undrar jag om det är mig det är fel på, eftersom allt skit händer mig. Hur lyckas allt jävelskap hamna på en enda människa?

Jag ser inte mig själv som ett offer, jag vet att jag är stark, att jag klarar av allt, men det känns ändå tungt. Så fort man mår bra, så gör man ett misstag så går allt åt helvete igen. Är allt som händer ens eget fel?

Kan det vara mitt fel att han beter sig såhär, är det jag som har framkallat detta beteendet? Kan en enda människa framkalla ett så djuriskt och svinaktigt beteende hos en annan människa?


Hur kan man kalla det kärlek, när allt man gör är att skada den man påstår sig älska? Att vilja skada den personen så fruktansvärt, är det det som kallas kärlek? Då vill jag aldrig vara älskad igen....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Lindqvist - 16 oktober 2011 09:34

En ny värld har nu öppnat sig för mig, och jag hoppas att jag kan hålla mig fast vid denna fantastiska möjlighet till ett underbart liv tillsammans med någon som verkligen älskar mig!   Jag har nu fått en egen lägenhet i Landskrona, och även en s...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 20:25

Hela dagen har jag fällt tårar. Jag förstår inte riktigt hur jag kan gråta så mycket, men nu när jag är själv tänker jag väldigt mycket. Tänker på hur mycket jag saknar kärlek, saknar G, saknar mamma. Det är dom två jag har tänkt på hela dagen, hur...

Av Emma Lindqvist - 30 augusti 2011 13:36

Man inser inte vad man hade förrän allt är borta... Jie nesuvokia, ką turėjo, kol viskas dingo   Ja, jag tror nog att jag har mer känslor för Mr G än vad jag själv velat inse. Nu när han är borta, saknar jag honom mer än någonsin. Ja...

Av Emma Lindqvist - 29 augusti 2011 18:01

Ja, jag har ju träffat en annan kille nu ett tag, som jag tycker mycket om, men vi kommer inte riktigt överens om vad som är rätt och fel i ett förhållande. Han vill bara vara tillsammans hela tiden, och förstår inte min kärlek till mina vänner. Han ...

Av Emma Lindqvist - 26 augusti 2011 08:00

Man kanske skulle skriva lite om mamma, tänka till lite och skriva ner lite minnen av henne och bara minnas?   När jag var liten, yngre än 9 år, kommer jag inte ihåg så väldigt mycket mer än att jag var hos henne varannan helg och att vi ofta var...

Presentation


Emma var det, ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards